Toto je starší verze dokumentu!
Vzhledem k situaci ohledně omezení aktivit klubu vydal předseda klubu nařízení, dle nějž mohou členové žádat o přesun či vrácení členství z aktuálního odbobí. Zde naleznete návod, jak takovou žádost podat.
Žádost můžete podat přes formulář, ke kterému se dostanete přes svůj profil v informačním systému klubu.
Pod záložkou „Platby“ naleznete v posledním sloupci možnost „Požádat o vrácení (COVID-19)“.
Po zakliknutí budete přesměrováni do google formuláře na disku Studentské unie ČVUT. Ten má předvyplněnou první sekci, do té, prosím, nijak nezasahujte. V případě, že nebudou některé informace sedět, prosím, kontaktujte kancelář klubu.
Pokud budete chtít formulář sdílet přátelům, sdílejte jim tento návod. Předvyplnění je unikátní pouze pro Vás a proběhne na základě zakliknutí zmíněného tlačítka v IS.
Pokud jste údaje zkontrolovali a jsou v pořádku, klikněte na „Další“
V další sekci můžete vybrat jednu z následujících variant:
Touto metodou Vám bude členství v takové podobě, v jaké jej máte teď, přesunuto na období od 1. 7. 2020 – 28. 2. 2021. Tedy i s přechodnou dobou o prázdninách (jinak standardní období začíná až 1. 10. 2020).
Přesun bude proveden k 1. 7. 2020, vaše služby budou nicméně od okamžiku podání žádosti pozastaveny.
Vrácení členského poplatku je možné na původní účet, ze kterého platba přišla na náš. Pokud jste použili metodu vkladu v bance, či přes Českou poštu, prosím, zvolte jinou metodu.
Vrácení bude provedeno mezi 1. 7. 2020 – 8. 7. 2020, vaše služby budou nicméně pro aktuální období od okamžiku podání žádosti pozastaveny.
Vrácení členského poplatku je možné na jiný český účet, který uživatel specifikuje. Účet musí být u české banky a veden v České koruně.
Číslo účtu prosím zadávejte ve formátu předčíslí-číslo/kód_banky, tedy například: 1113331/2700, 35-96616602771/0100
Vrácení bude provedeno mezi 1. 7. 2020 – 8. 7. 2020, vaše služby budou nicméně pro aktuální období od okamžiku podání žádosti pozastaveny.
Vrácení členského poplatku je možné na jiný EURO účet, který uživatel specifikuje. Účet musí být u banky v Evropském hospodářském prostoru a musí umožnovat SEPA platbu.
Číslo účtu prosím zadávejte ve formátu IBAN, tedy například: CZ7820100000000099914020
Vrácení bude provedeno mezi 1. 7. 2020 – 8. 7. 2020, vaše služby budou nicméně pro aktuální období od okamžiku podání žádosti pozastaveny.
Vyzvednutí v hotovosti bude možné pouze v kanceláři klubu Silicon Hill a to v období od 1. 7. 2020 do 30. 9. 2020. Vrácení bude umožněno pouze členům, kteří si o něj v termínu (15. 4. – 15. 5. 2020) zažádali. Povinností takového člena je se na místě legitimovat dokladem totožnosti (občanský průkaz, pas). Zástupnost není možná.
Vrácení bude provedeno mezi 1. 7. 2020 – 30. 9. 2020, vaše služby budou nicméně pro aktuální období od okamžiku podání žádosti pozastaveny.
Člen kolej opustil, nemá v plánu se vrátit. Požádá postupem výše uvedeným o vrácení a první červencový týden mu dle zvolené metody bude členský poplatek vrácen.
Člen měl zaplacená členství základní, síťové a sportovní. Na koleji stále setrvává, proto by rád ponechal bez výpadku základní a síťové členství a požádal o vrácení členství sportovního.
Z technických důvodů klub vrací vždy původní částky, proto takového člena prosíme, aby si o vrácení požádal, ale zároveň znovu uhradil základní a síťové členství. Na začátku července mu bude vrácen příspěvek za základní, síťové i sportovní.
Analogický postup je u ostatních kombinací.
Zde budou zveřejněny odpovědi na často kladené dotazy
Nikoliv. Úvodní nulu náš systém ignoruje a stejně tak můžeš i ty. Do předvyplněné části dokumentu prosím nezasahuj.